Awesome things

hörde en liten flicka igår som sa till sina föräldrar att hon hade spillt cola på sina kläder. Föräldrarna ba "va hur då?", "jag skakade flaskan", föräldrarna "varför då?", "vet inte" sa den lilla flickan, jag tyckte det var så himla sött!


och då tänkte jag på en blogg jag läst förr, där dom har tjuvlyssnat som jag råkade göra.

Klicka här så kommer du till "bloggen".

Ett inlägg därifrån:

Tjej 1 ~15: Men alltså har du sett såna där bananfodral?
Tjej 2 ~15: Ja.
Tjej 1: Jag fattar inte, de kan ju inte funka. Alla bananer är ju olika böjda.
Tjej 2: Men jag lovar, alla bananer får plats. Jag har ett sånt.
Tjej 1: Men den del bananer är ju böjda åt andra hållet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0