Dagen

Nationella prov som är gjorda:

svenska läs
svenska skrivuppgift
svenska muntligt
biologi läs
biologi labb
biologi labbraport
engelska läs
engelska hör
engelska skrivuppgift

Grymt skönt att så mkt är bortgjord men dagens nationella måste varit den svåraste. Jag visste inte vad jag skulle skriva och sen när man inte kommer på just det ordet man behöver som passar in så förstörs allt och man kan inte tänka.
Kändes svårt och jobbigt men hoppas ändå på minst G gärnaa högre om det går.
Har ingen aning om hur det gick på läs och hörförståelsen på engelska för det kan antingen gå hur dåligt som helst eller hyfsat bra eller typ VG nivå. Hoppas såklart det gick super bra men vet att jag inte kommer få alla rätt.

Har inte hunnit blogga något alls idag. Fullt upp kan man säga, skola-hem-laga mat-match-hem-plugga-sova.
spelade match med damlaget idag, årets första riktiga match och typ första med 90 min. Kändes rätt så bra när jag spelade men vi förlorade med 2-1 i DM matchen. Men deras första mål kom typ 10 sek innan halvleken vart slut, man ba jippi (not).

Men ska sova nu så godnatt!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0