Påsklov

Ja nu är det påsklov!!
Så himla skönt det kommer att vara, och så har vi gjort NO provet. skönt att det är gjort iaf.

Men jag gick in på gymnasiesidan idag och kollade om jag hade kommit in på det premilära valet (det första iaf) och jag hade kommit in på det!!!
Hur glad som helst, fast jag vet att det kanske inte kommer bli så sen, det kan vara så att folk byter val som har bättre betyg och allt.
Men jag kommer satsa på att få bättre betyg själv så har jag bättre chans.
Jag hade faktiskt bara 5 poäng från den som hade det lägsta som kom in, så vem vet vad som händer.
Men det braiga är att det känns som att jag har större chans att komma in på frisörlinjen.

Jag i sommras
Jag i somras i tavelsjö (utan tandställning och med glasögon)

Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0