The Name Marlene

Hahah och nu kommer ett ganska konstigt inlägg.

Bläddrade i en tidning och hittade mitt namn i tidningen!! Jag ba WHAT :O det var i ett korsord jag hittade mitt namn men tycker ändå det är så himla coolt :) Asså hur ofta är egentligen ens namn med i tidningen? Och mitt ganska ovanliga namn?
Hittade det i en Sofis Mode tidning och så men ändå!

Marlene

Andra med samma awesome namn som mig:

*Tysk skådespelerska? Marlene Dietrich
*En i Harry Potter (faktiskt sant, fast hon nämns typ bara en gång men ändå, och hon var en väldigt bra häxa sägs det) Marlene McKinnon

Some fact:

*Marlene har ett tyskt ursprung
*Och i Sverige är det vanligast i norrland.



Btw så visste jag inte all fakta så sökte lite grann, och vet ni vad jag hittade? Det fanns faktiskt en kille med namnet Marlene :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0