Yesterday

Hej hej!
Hann inte skriva något igår för steg upp väldigt tidigt och åkte och fiskade med min familj och farmor och farfar!
Kan säga att det inte var nå mkt fisk där men det var väldigt soligt och varmt och lite blåsigt. Vi fick totalt tre små fiskar, och jag fick inte ens ett napp :( Vi stannade och grillade iaf.

HA fast det roligaste måste väl ha varit när min mamma satt och fiskade och så blundade hon och var vänd mot solen. Min syrra satt där och drog hårt i snöret och min mamma trodde hon hade fått värsta stora nappet :D

När vi kom hem så kom mormor och morfar och hälsade på! Mormor har nu skaffat en DATOR! så dom skulle hämta den och tror att hon nu får en lektion hur man använder den och sånt.

Sen for jag till underbara Stina och sov över där tillsammans med Linnéa.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken smart syrra du har :D

2011-04-25 @ 14:55:22
URL: http://www.nogg.se/matildaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0