13 december

Lucia idag, vilket betyder att det är 13onde december.

Idag ska jag berätta lite hur jag ser på min framtid.
Jag går i frisörlinjen, och vill såklart jobba som frisör på min framtid. Jag vill ha eget företag som jag får bestämma hur som helst, om vad som helst. Vara chef för mig själv och kanske för andra oxå.
Jag vill bara ha nöjda kunder, men om det nu råkar bli någon missnöjd och det går inte att hjälpa den så går det ju inte.
Jag skulle vilja jobba på flera olika ställen innan jag startar eget företag. Hur kul skulle det inte vara att jobba i USA? Jag är inte så bra på engelska, och har inte hört eller lärt mig så många ord inom frisörernas språk.

Jag vill gifta mig, vet inte när men någon gång. Jag vill kunna resa mycket.

Några saker jag vill hinna med är bland annat att hoppa fallskärm, fixa tatuering, och massa annat roligt och spännande upplevelser. Kommer inte på så många nu me´n kommer att komma på dom eftersom.

Men nu vill jag leva i nuet, det ovan är drömmar som jag hoppas jag kan förverkla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0