Ett hej kan göra någons dag!

Jag tycker det är väldigt hemskt det som händer honom och händer massa andra. Vem vill må dåligt varje dag, låtsas att man är sjuk för att slippa träffa mobbare, jo ingen. Tänk på det, kränk inte andra, mobba inte andra, tänk om det skulle ha varit du, skulle du vilja bli mobbad? Nej det skulle du nog inte, så tänk på vad du säger till folk, vad du gör. För mobbning kan ske även om man inte säger något taskigt. Man kan vända ryggen mot den personen, ignorera och annat. Tänk på vad du gör, ett hej kan göra någon annans dag!
Jag hatar mobbare, dom har något problem, men för det behöver dom inte trycka ner andra för att dom själv mår dåligt. Det dom gör är bara skit.


Jonah är modig att lägga upp det här, jag hoppas och jag tror på att han kan klara det här, och att mobbning minskar.

Såg ett svar på filmen! Så fint det var, och det är bra att det finns folk man kan nå om det händer en själv.


Titta gärna på båda filmerna. Dom berör en väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=YA8kf2Ygt4M&feature=related

Samma kille

2011-12-08 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0