Flashback

Här kommer en flashback på dagen som har varit för mig!

Klev upp 10 även fast jag ställde klockan på 11
Sen vid tolv så kom  Linnea och Stina och vi utbytte julklappar och hade trevligt.
Började spela guitarhero, som var väldigt länge sedan jag spelade. Är fortfarande ringrostig.

Sen vid 2 så var jag på kvantum och hjälpte till att plocka i varor. Laget får pengar för att vi gör det, och nästa gång är nyårsfton, riktigt roliga dagar att jobba på!

Sen middag med familjen, klädde julgranen, haft inpackning i håret, sett lite på uppesittarrbingot. Brukar inte se på det men blev en kort stund lite då och då!

Nu ser jag på julfilmen Ensam hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0