Julafton

Ca kl. 10 - Steg jag upp, fikade frukost. Efter det så duschade jag och gjorde mig klar.
Mormor och morfar kom till oss, umgås, fikade, åt lunchvi fick deras julklppar och dom fick våra julklappar. Vi öppnade även en julklapp vardera från mamma och pappa. Jag fick då en XL mugg! Som jag har önskat mig och älskar! Och så fick jag pengar av mormor och morfar.

Vid kl 14 - For mormor och morfar hem till sig och vi for till farmor och farfar, där även mina kusiner var. Hade trevligt och kl 15 så var det KALLE ANKA! Vi fikade igen och tävlade. Åt middag och sen kom tomten. Fick våra julklappar, och då var det dags att öppna dom! Är nöjd med allt jag fick! Fikade igen.

For hem, vet inte vilken tid, spelade ett spel med min syrra, försökte hitta plats till alla nya saker.
Såg film och var vid datorn ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0