Star

Duschad, packat ner kakor (till imorrn, då vi ska ha knytkalas med klassen. GOFIKA!), och nu så håller jag på att borsta tänderna.
På träningen gick det bra, var lite bättre tempo, lite annorlunda, nya ansikten, och så var det riktigt kul!

Imorrn vet jag inte om det blir så mycket bloggande. Ska till stan med Linnéa och Stina, och sedan till tavelsjö och vara ledare för ett "upptaktsläger"? för ett konfagäng.
Det är bara en dag, men kommer ändå fara en bit innan allt slutar. Hem och spela match.

Min syrra skulle på disco imorrn och undrade om jag kunde fixa hennes hår inför det. Men får se hur det blir med det. Hon säger att personen med snyggaste frisyren vinner ett pris.

Och en till sak om min syrra, är att hon ska tydligen vara med i radio imorrn. Kl 07.15 åpå P4.
Hon har svarat på frågor på någon hemsida, hade alla rätt, och blev utlottad att tävla mot en annan imornn.
Alla som kan, lyssna! Jag kommer inte kunna, eller jag kan säkert om jag orkar, men har sovmorgon och vet inte om jag orkar stiga upp bara för att lyssna. Börjar kl 10 imorrn som vanligt.

Hare! :)


Bjuder nu på en bild på mig själv när jag borstar tänderna, med rufsigt, halvblött hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0