There´s no time

har inte orkat eller haft tid att skriva så det har tyvär inte blivit ngt inlägg på ett tag. Blir nog inte så mkt framöver heller, det är ju sommar och man ska ju inte vara inne på datorn när man kan vara ute och bada!
Igår var jag iaf med Stina, vi for bland annat och spelade minigolf med Matilda, min syrra. Det var Stina som vann men med två poäng ifrån mig! jaja jag fick typ ingen 5a eller 6a men typ många 7or!

Kommer några mobilbilder här :)

Minigolf!

Matilda slår!

Stina slår!

Vädret som var så bra, men det regnade inte när vi var och spelade, det småregnade bara när vi var på väg hem!

Just nu håller jag på att packa för vi ska till Gotland ett tag och förbi Stockholm och Valbo! :)
Så tror inte det blir nå mkt bloggande nu på ett tag!

Bjuder oxå på bilden som egentligen skulle varit när vi cyklade och badade :D

På bilden Stina i blått och Linnéa i vitt :)

Men hare allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0