This week has happened

Japp då var man hemma! Eller jag har varit hemma sen 15:40 men har inte skrivit ngt än!

Har som sagt varit på lubläger som pågick samtidigt som ett konfaläger. Det var riktigt kul och med många roliga minnen!

Det två viktigaste sakerna som måste finnas på lägret:
Bad
Raklödder


Inte så mkt sömn kan jag säga att det blivit, kanske sovit 5 timmar av de senaste 61 timmarna! men början av lägret sov jag längre. Det har varit bus på kvällarna för de som sover, så man vågar lixom inte sova! Det finns de som har köpt raklödder som man sprutar på och her på ansiktet sen på de som sover! sjukt kul om man inte somnar! :) och vi har oxå ritat på de som sover.
Det har varit hur bra väder som helst och då är det klart man badar, har badat typ tre gångar varje dag, minst! :) och inatt vart det ett nattbad. Det var inte kallt i vattnet men i luften var det så, så det var värsta självklara valet att bada då :)

Hittade en kille med samma humor som mig, alltså världens bästa humor. Var inte i samma rum som honom men hörde honom säga "jag vet att 100% av hela jordens befolkning bor på jorden" och var tvungen och kolla vem som sa de magiska orden. Senare sa han att han sa "100% eller mer av jordens befolkning bor på jorden" men sak samma tycker jag! 

Under lägret var det oxå två killar som jätte gärna ville bli sminkad så Rebecka sminkade dom och båda älskade resultatet och viller aldrig ta bort det, men vi sa att det blir fult och man sover med smink på. Men ngn engångsförtelse är väl okej!

Skillnaden från förra året då jag konfrimerade mig och nu så hade dom ingen kramring eller gruppbild i tavelsjö! Och nu så är det nästan bara killar, förra året var det nästan bara tjejer.

Har kört lite bil idag oxå, gick väl inte det bästa men som vanligt går blir jag alltid bättre, även fast det kamske går i snigelfart.

Fick inte över bilderna till datorn så det får väl bli ngn annan gång och så var det bara mobilbilder och inte många! Men det blir en liten strandbild från förra året :) hare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0