Forsen

Har varit ute och sprungit, något jag borde gjort för länge sedan men jag skjuter alltid upp det, men idag sprang jag ändå! :)
Ja då var usa vidare och brasilien är ute, efter straffar som usa satte alla sina straffar medans brasilien missade en. Sverige är oxå vidare till semi och det ända laget som gick vidare utan förlägning eller straffar! :) GO ´SWEDEN! :) sverige-japan och usa-frankrike tror jag det är på onsdag!
Hann dock inte se klart sveriges match för for till forsen och badade tillsammans med Viktor, Gustav, Sara, Rebecka och hennes kompis. Asskönt i vattnet och luften och det var hur trevligt som helst! Tack everybody för trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0