Dag 3 En Titt På Raukar

Har varit med Stina idag, ngt som var länge sedan sist. Och så har jag varit på träning, och efter träningen höll vi på att fixa en dans till UmeåFotbollsFestivalen som vi ska vara me i! tog typ 45min. Men jaja nu kan vi den så gott som. Men här kommer nästa del av semestern iaf!

Dag 3

Vi åkte till Fårösund åkte över till Fårö och tittade på Raukar!


Vi åkte en sådan här båt/färja.

En glad flicka som är förväntansfull och länktar tills hon får se på stenar! Gotlänska stenar!

Pappa och Matilda


Japp den blåa lilla pricken är jag!


Mattias, Jag och Matilda.

Vi gillar att klättra :)





Vi åt lunch i Fårö, och när vi kom hem så for vi ut och joggade.

De här bilderna är antingen tagen av mig lr pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0