surprise tomorrow

Hej hej! torsdag idag och jag har fått veta några av mina betyg, kan säga att jag inte har sänkt mig i något ämne, inte än men tror inte det kommer bli heller. Men jag har höjt mig i tre ämnen faktiskt! och kanske höjer mig i fler! :D

For till stan med Linnéa och Stina idag och sen var det löpträning! hade inte druckit så mkt vatten nu idag så det var ganska jobbigt i den här värmen. Tur att vi springer i skogen där det är skugga, men det var riktigt mkt mygg! hatar verkligen mygg! Vad gör dom för nytta här i världen!

Ja och så har min brorsas keps kommit som han har beställt! :D svart mest och lite vitt och grönt!
Bild kanske kommer sen!

Och ni kan inte gissa vad som händer imorrn! Thomas våran gamla lärare kommer, han den dära som är sjukt bra och lär ut elever och bryr sig om dem. Till och med de som inte är intresserad av skolan och inte lär sig ngt, fattar hur bra som helst med honom. Men han vart avskedad för att skolorna ska sänka ner på lärare och de som har jobbat i umekomun i mer än två år skulle få stanna kvar. Han hade bara jobbat här i ett år men jobbat någon annanstans förut. Men man tycker ändå att de bästa lärarna borde få stanna kvar! och de sämre byter men men , så är det inte!

godnatt iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0