Skolavslutningsfestivalen

Jag for och tittade på min syrras skolavslutning och fotade lite, vart inte så bra bilder och fick sitta på golvet för alla platser var upptagna. Träffade några av mina gamla lärare där. Farmor och farfar kom och besökte oss sen och vi åt jordgubbar <3

I onsdas var jag och Linnéa på skolavslutningsfestivalen och tittade på alla som uppträde och gick runt. Och Emma var med en kort stund från början. Vi köpte sockervadd och träffade den här mannen som var extra snygg!



Igår for vi till tivolit jag, Linnéa, Sanna, Amanda och Sandra. Åkte bara breakdance och en jag inte vet vad den heter. Men det var supernajs, förutom att man mådde lite dåligt efter att man åkt runt runt flera gånger.
Efter ett tag for vi in till stan där festivalen är och det var karaoke. hahah vi tänke gå upp dit och sjunga men gjorde det aldrig, och när vi väl skulle göra det så var det typ sista innan oss!

Dom skulle hem till tavelsjö och jag hem och äta sen träning, och sen for jag till festivalen igen. Trräffade Linnea och Klara och var med dem en stund och med Eva, Sara och Jens en stund och provade att stapla klossar. Jag hade inga bra skor, 4 cm klack men det gick ganska bra ändå. 19 klossar fick jag innan det rasade. Men redan efter 10 klossar böjade mina ben darra! Det var lång kö men det gick bra ändå! Det högsta var 30 klossar.



Vi hade tänkt att spela brännboll, men det vart ingen. Jag, Mikaela, Lisa, Jacob och Paul åkte till Paul och var där ett tag sen gick vi ut och vid ungefär ett åkte vi hem!

Hahah det var vad jag gjorde i onsdags och torsdas!
Och kl 4 blire fotbollstträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0