The reason why I smile :D

Har hittat lite "konstgräspluppar" i mitt hår nyss. Haft det sen några kaste det på mitt huvud idag.

Och så har jag läst klart högstadiehäftet vi fått från skolan. Vilka minnen man kommer få, och så underbar klass man har. Värsta charmiga, underbara och absolut inte oroliga texter. :)

Kommer några textbitar ur häftet här, hoppas det går bra för alla! :D


"Det bästa stället på skolan är ju självklart här i klassrummet. Det är här man lär sig alla nya och spännande saker t.ex. vad 1+1 blir. Sådant kunde man ju absolut inte innan man började högstadiet." //Jeppe ur Respekt börjar i klassrummet.

"Jag minns att jag var helt chockad och upprörd, jag sprang till vaktmästaren och sade vad som hade hänt, han greppade sina verktyg och hoppade upp på sin sparkcykel. Vaktmästaren gjorde sitt bästa för att laga mitt fina skåp men det vart sej aldrig likt efter den där händelsen." //Anders ur Mina skåp!

"Nu var det dags för den grenen alla hade väntat på, innebnady. Vi började i omklädningsrummet, de blev mörkt i salen, musiken spelades högt och vi sprang in. Alla 10.000 på läktaren jublade hejvilt. Vi körde lineup, låten "I am the one and only" spelades och jag sprang in och hjulade och drog backflips. Snart var det matchstart." //Blomman ur Trippelbollen

"När han låg på marken sa läraren med basebollträet högt att "Du har nått en gräns, jag vill f*n inte att du går över den här gränsen." Efter det gick min vän hem, han var nu mer orolig än nånsin. Han kom aldrig tillbaka. Vissa säger att han ligger på mentalsjukhus för han är så orolig, ingen vet säkert." //Håkan ur Var inte orolig





Kommer sakna er 9B och lycka till i framtiden! :D hoppas vi ses!

Btw så är inte alla historier sanna så var inte oroliga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0