Wish you were here

Hej underbara läsare! Har varit på fotbollskolan idag, of course! Gick bra, men nu är barnen klängigare än vad de var igår. Försökte dra av oss byxorna, håller fast sig vid våra ben, ja allt möjligt.

Måste hitta på ngt jag ska äta imorrn till lunch och sen komma på vad jag ska klä ut mig till på torsdag, då det först är matcher mella de olika grupperna och sen match mot oss ledare där två i varje grupp spelar. Någon som har förslag? :D

Annars har vi oxå skrivit diplom som barnen ska få på torsdag.

Förresten, någon som är bra med kodning? :) kan man göra så att det blir en enda bild som bakrundsbild? Alltså en stor som täcker allt? Tack i förhand om det är ngn som vet!



Klockan fem blire träning för mig! :) Hare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

välj en stor bild som bakgrund



Ändra

background: #FFF url(http://LÄNK) repeat;



till

background: #FFF url(http://LÄNK) no-repeat;

2011-06-23 @ 01:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0