ajddååå och wiiiihoo

gud va roligt att jag inte hittade mitt skolkort idag på sista lektionen. De flesta hade farit och kanske någon råkat få med sig mitt kort. Letade iaf länge och fick hjälp av läraren.
Det slutade med att vaktmästaren fick komma och låsa upp mitt skåp så jag fick ta min jacka och nyklar och viktiga saker!
Men om någon hittar mitt kort så meddela mig och ta gärna med den till skolan imorrn!

Det är rätt så chill schema i veckan som tur är, ser på film på svenskan och engelskan och så gör vi lite mer.

Idag så har vi iaf lagt inpackning på en docka, kul är det. Frågade en som går i tvåan i frisör och hon sa att när hon gick i ettan så älskade hon linjen och i tvåan blire bättre och roligare! Riktigt taggad man blir då! Ser bara fram emot allt, hur bra det kommer bli sen, och länktar tills vi får gå ut till salongen i tvåan och fara på praktikplats. Men Länktar minst lika mycket till nästa gång vi ska klippa! JAG HAR VERKLIGEN VALT RÄTT LINJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0