Efter regn kommer sol, hoppas man!

Dagen har inte varit speciellt bra! började med prov, gick bra, provet var väldigt lätt tycker jag. 9ans prov var så mycket svårare och längre. Men jag kan inte delade tal delat i varandra! Har aldrig fattat det heller. Men annars tror jag att allt annat gick bra! kändes så iaf!
Efter provet vart det lugnt, såg sista på filmen på svenskan! "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" heter filmen.
Och sista lektionen blev en dubbel lektion. Alla trodde att vi skulle sluta 13.30 som vi alltid har gjort på torsdagar. Men eftersom vi är inne på period 2 så ändras schemana tydligen. Men det är en frisörlektion som har dubblats så det känns skönt.
Vi fick veta att vi skulle sluta kl15.40 på lektionen så alla blev väldigt förvånade och lite arg att det vart så, vissa hade redan planerat in saker som dom skulle göra. Vi fick sluta efter vi klippt både i concave och i diagonal höger och vänster. Jag slutade  kl 15
Men lite trött och besviken böev man när man trodde att man slutade 13.30
Och pricken över i:et måste ju vara att när man skulle hem så regnade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0