Don't be cruel, don't leave me hangin'

Sista löpträningen idag! Iaf inomhussäsongen, kan ju bli något pass under sommaren oxå. Och självklart så kommer jag att träna själv och ha egna löpträningar, men sista löpträningen för laget inomhus.

Har även börjat packa inför barca resan, och rensa och städa mitt rum på massa skitsaker.

Jadu, grattis IKSU till sm-guldet efter att ha förlorat finalerna de två tidigare åren, 7-1 mot Mora.
Och grattis till silvret för Dalen som gör det historisk, första sm-finalen ever, synd att dom inte vann, det skulle ha varit hur fantastiskt som helst. Dock så ledde dom med 2-0 efter första, och direkt efter Storvreta gör sitt första mål så gör Dalen oxå ett mål. Men dom förlorar ändå med 5-3, och Storvreta vinner sm-finalen för tredje året i rad.

Det var allt för mig idag. Dags att gå och lägga sig. Prov i matte imorn.

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 20:37:41
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0