I'm holding on but guess I'm out of luck.

Det här inlägget skulle egentligen kommit igår, men då kunde jag inte.

April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.


Jo den ramsan har man hört länge, iaf jag. När man var mindre så gjorde man lite småbus här och var. Tejpade vattenkranen så att nästa som skulle använda den fick vatten över sig.
En litet bus som jag blev lurad på när jag var ganska liten var att min brorsa hade bytt ut sockret mot salt. Och just den dagen så åt jag gröt till frukost, och då har jag alltid socker och kanel, och blandar det med gröten. Men det vart inte ett dugg gott. Och var tvungen att slänga allt. Men på ett sätt så var det kul, så här i efterhand.



I helgen så har det blivit brödbak, sett skräckis, tränat, bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0