What you gonna do

Måndag idag och skola igen.
Snart ska jag ha mitt nationella muntliga prov i svenskan, på fredag tror jag. Igår började jag bli lite nervös inför redovisningen. Jag tror att framförandet kommer att gå bra och så, men det känns att jag kommer att missa poängen. Och jag vet inte exakt vad jag ska ändra. Jag har som en talang att missa saker, tex 9ans nationella prov i svenskan, på skrivuppgiften så var jag nära på att få IG. Men turligt nog fick jag G på den uppgiften.

Men från nervositet till något bättre. Hahah SPORT! Äntligen så fixade Skellefte det och vann en match. Och så vann Iksu den sista semifinalen och är nu i final.
Alltså Hockey och innebandy jag snackar om, om ni inte visste det.


Sitter inomhus, känner hettan, hoppas på att bli brun, men det är ett glas ivägen :(
Bara något tunt moln på himlen nu och solen lyser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0