Godnatt

Provade på skidorientering för första gången igår. Gick faktiskt så bra som jag trodde det skulle gå, eller snarare "så dåligt" jag trodde det skulle gå. Åka skidor som jag inte är den bästa på, går ju bra att bara åka. Och sedan kunna orientera. Det går så fort och jag är så seg. Tog ju bara lite över timmen, och hade lättaste banan. Men jag är nöjd. Och jag kommer troligtsvis aldrig göra det igen, men vem vet.

For även till fysträningen och sprang och fysade.

Sen var det ju första skoldagen efter lovet och efter det så for jag och såg Iksu - Dalen. 3-0 blev resultatet till hemmalaget, som hade övertaget i första perioden och i sista. Dalen blev mycket bättre under andra perioden, men tappade, gjorde några missar i sista. Dalen hade minst tre ribbskott som åtminstone någon skulle ha gått in. Och sedan så skulle dom ha varit bättre framför målet, dom missade bollen när dom hade lägen.
Men det är bra kämpat iaf. Fyra matcher kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0