Something old

Nya designen på mina naglar är guldiga med någon fin liten bild på. Det var svårt att få till bilderna, men tillslut blev det några bilder som vart godkända.

Hur jag gjorde mina naglar:
Målade naglarna helt svart först, lät det tårka. Dagen efter så målade jag med guld över hela. Tog en tandpetare och ristade in.
När det har torkat så är det klart. Man kan även ha toplack ovanpå om man vill att det hålla längre och ska få glans. På bilderna så har jag inte toplack.
Hur enkelt som helst. Man kan vara skakig men det är något man lär sig om man övar. Man kan byta ut färgerna mot någon annan om man så vill det.



Kom ihåg att jag har gjort något liknande för för något år sedan på min gamla blogg. Då vart resultatet så här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0